Varhanní půlrecitál
(Ondřej Smolík, 2020)
Podrobné interaktivní zobrazení
Jednoduché zobrazení
I. manuál (56 tónů) 1. Principal 16' 2. Bourdun 16' 3. Principal 8' 4. Flétna dvojitá 8' 5. Kryt hrubý 8' 6. Gamba 8' 7. Roh kamzičí 8' 8. Salicional 8' 9. Kvinta 5 1/3' 10. Oktava 4' 11. Flétna dutá 4' 12. Flétna rourková 4' 13. Fugara 4' 14. Oktava špičatá 2' 15. Mixtura 6× 5 1/3' 16. Cornet 3-5× 2 2/3' 17. Kvinta šumivá 2× 2 2/3' 18. Cimbal 2-3× 2' 19. Akuta 4-6× 1 1/3' 20. Bombard 16' 21. Trompeta 8' 22. Clairon 4' 23. I 4' 24. II/I 8' 25. II/I 4' 26. III/I 16' 27. III/I 8' 28. III/I 4'
II. manuál (56-68 tónů) 29. Bourdun 16' 30. Gamba 16' 31. Principal 8' 32. Flétna harmonická 8' 33. Flétna jemná 8' 34. Kryt 8' 35. Fugara 8' 36. Viola d´amour 8' 37. Dolce 8' 38. Unda maris 8' 39. Oktava 4' 40. Flétna oktávová 4' 41. Dolkan 2' 42. Doublet 2× 2 2/3' 43. Tercseptima 1-2× 1 3/5'+1 1/7' 44. Mixtura 3× 1 1/3' 45. Trompeta 8' 46. Clarinet 8' 47. II 4' 48. III/II 16' 49. III/II 8' 50. III/II 4'
III. manuál (žaluziový stroj, 56-62 tónů) 51. Kryt jemný 16' 52. Salicet 16' 53. Principal flétnový 8' 54. Kvintadena 8' 55. Kryt líbezný 8' 56. Flétna jemná 8' 57. Harmonika 8' 58. Vox coelestis 8' 59. Aeolina 8' 60. Oktava 4' 61. Flétna příčná 4' 62. Violino 4' 63. Flageolet 2 2/3' 64. Picola 2' 65. Tercfléta 1 3/5' 66. Progresse 3-4× 2 2/3' 67. Scharf 3-4× 1 1/3' 68. Oboe 8' 69. III 4' 70. Tremolo III.
Pedál (30 tónů) 71. Grand Bourdon 32' 72. Principalbas 16' 73. Violon 16' 74. Subbas 16' 75. Kryt tichý 16' 76. Dolcebas 16' 77. Kvintbas 10 2/3' 78. Oktavbas 8' 79. Bourdun 8' 80. Violoncello 8' 81. Oktavbas 4' 82. Cornet 3× 5 1/3' 83. Kontrafagot 32' 84. Pozoun 16' 85. Trompeta 8' 86. Clairon 4' 87. I/P 8' 88. II/P 8' 89. II/P 4' 90. III/P 8' 91. III/P 4'
Sekvencer + Sekvencer - Přenos Ulož Reset
Manuálový rozsah C-g3, pedálový rozsah C – f1 pp, p, mf, f, ff, pleno, tutti